FAQ

pytania i odpowiedzi Najczęściej zadawane pytania

01 Dostawa

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie Twoje okulary zostaną wysłane w ciągu 4 dni roboczych.

Nr konta 81 1050 1230 1000 0090 8230 7381

Grupa Strózik Sp.z o.o ul. Sobieskiego 4/1

42-600 Tarnowskie Góry

Oczywiście. Okulary odbierzesz w wybranym przez siebie salonie w Tarnowskich Górach, Bytomiu, Piekarach Śląskich lub Lublińcu. Kiedy Twoje okulary będą gotowe powiadomimy Cię o tym mailem

Dostawa na terenie kraju w naszym sklepie jest darmowa!

 

Tak, jest to jedyny rodzaj przesyłki za który pobieramy opłatę. Koszt wysyłki to 50 zł

02 Płatność

Za zamówienie można zapłacić przez system PayU oraz przelewem tradycyjnym.

Nr konta 81 1050 1230 1000 0090 8230 7381

Grupa Strózik Sp.z o.o ul. Sobieskiego 4/1

42-600 Tarnowskie Góry

 

Oczywiście! Wystawiamy fakturę zarówno na osoby fizyczne jak i na firmę. Wystarczy zaznaczyć tą opcję przy składaniu zamówienia.

03Przymierz w salonie

To proste! Wypełnij formularz znajdujący się przy każdej z opraw “przymierz w salonie” a przygotujemy dla Ciebie oprawę w wybranych Optyku.

Jak tylko ściągniemy oprawę z naszego magazynu głównego poinformujemy Cię o tym mailem. Zazwyczaj ten proces trwa od 24h do 48h. Następnie oprawka będzie czekać na Ciebie 24h w salonie. Jeżeli wybrany termin nie będzie Ci odpowiadał powiadom nas o tym telefonicznie a na pewno ustalimy dobry termin.

Usługa "przymierz w salonie" gwarantuje przymiarkę opraw ze szkłami “demolens”. Są to płytki, które nie posiadają korekcji okularowej.

Oczywiście w naszych salonach OPTYK STRÓZIK świadczymy pełen zakres badań okulistycznych i optometrystycznych.

Bądź zawsze pierwszy Newsletter

Chcę być informowany o najlepszych promocjach i nowościach

* Pola wymagane